Інтегрований урок математики та навчанняграмоти

1 клас

 

Тема. Переставнавластивістьдодавання. Будинок дружби.

Мета: ознайомити з переставною властивістюдодавання; розвиватиобчислювальнінавички й уміння; розвиватимовлення, мислення, увагу, пам’ять; удосконалюватинавичкичитання; підтримуватиінтерес до вивчення математики і показатиїїзв’язок з іншими предметами, зокрема з читанням; виховувати культуру спілкування, шанобливеставлення до праці.

 

Девіз уроку: Хтонічого не помічає,

Той нічого не вивчає.

Хтонічого не вивчає,

Той завждирюмсає і скучає.

Обладнання : роздатковийматеріал, планшет «Казковийліс»,малюнкиведмежат, ялинок, матрьошок, картки з цифрами,комп‘ютер, індивідуальнікартки з текстом.

Вид уроку:інтегрований.

Тип уроку:урокзасвоєнняновихзнань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

- Сьогодні на уроці у нас присутнігості. Привітайтесь і подаруйтеїмсвоюнайкращупосмішку.

Слайд № 2

- Щовибачите на екрані? (Сонечко).

- Цесонечконезвичайне. А що в ньомунезвичайне?(Замістьпромінчиківгеометричніфігури).

- Які?Скількиїх?

- Молодці! Ось ви і справились ізпершимзавданням.

- Урок наш тежнезвичайний. Будьте уважні та старанні. А я бажаю вам успіхів і бути такими ж усміхненими, як цесонечко,ізадоволенимисвоїми результатами.

ІІ.Актуалізація і корекціяопорнихзнань.

1. Робота з натуральним рядом чисел.

Завдання:

- Яке число стоїтьміж числами 3 і 5?

- Назвітьпопередні числа: 4, 9.

- Назвіть «сусідів» чисел: 7, 2.

- Назвітьнаступні числа: 8, 1.

- Назвіть числа, більші за число 8.

- Назвіть числа менші ніж3.

- Назвітьнайменше з цих чисел. Найбільше.

2.Усна лічба.

Гра «Зайченята та ялинки».

На дошціприклади, на набірномуполотні – зайчики, на столівчителя – ялинки. Діти по одному берутьялинку, розв‘язують приклад та біля кожного зайчика «садять» ялинку.

5+5 7+3 9+1 6+4 8+2

Ведмежата - сірі спинки заховались за ялинки,

А цихп‘ятеромалят на галявинісидять.

Не ховаються в затінок,бо нема у них ялинок,

Нумо, діти, поможіть. Їмялинкипосадіть!

Слайд №3.

3. Контроль знань.

- Пригадаємо склад числа 8.

- Як називаються числа при додаванні?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроцівививчитеще один математичний секрет та познайомитесьізоднієюцікавоюісторієюнаписаннячудовоїказки та її героями, якітежбудутьдопомагати вам на уроціпрацювати. Тема сьогоднішнього уроку: «Переставнавластивістьдодавання. Будинокдружби».

2.Практична робота над задачею.

У Насті 3 матрьошки, а у Сніжани 2 . Скількивсього у них матрьошок ?

3+2=5

-А зараз поміняйтесьмісцями. Який приклад ми теперскладемо ?

2+3=5

Висновок: Відзмінимісцьдоданків сума не змінюється.

3.Робота з підручником.

Приклади №4, ст. 76.

2+7=9 9+1=10 6+4=10

7+2=9 1+9=10 4+6=10

4.Фізкультхвилинка.

Букви стали по порядку, дружно вийшли на зарядку.

Руки вгорупідняли, до сонечкапотягли.

В різні боки розвели, полетіли, попливли.

Потімїх вперед зімкнули і в долонівсі сплеснули.

Як закінчили плескать, стали долі опускать.

Ніжкамизатупотіли і за парти тихо сіли.

5. Гра «Дешифрувальник». (Слайд №7.)

- Скільки букв у цьомуслові?

- Яка перша буква?

- На якомумісцістоїть буква Б?

6.Бесіда.(Слайд № 8).

- Ось це і є Чебурашка.

(Слайд №9).

-А ось цеЕ.М.Успенський – російськийписьменник, якийпридумав і написав казку про Чебурашку. А булоце так. Одного разу ЕдуардМиколайовичприйшов до своїхзнайомих і побачив, як вони примірялисвоїйдонечцінову шубу. Маленькадівчинкадужекумедновиглядала в купленій «на виріст» шубці і постійно падала, оскількиходити в обновцібулодуженезручно. Післячерговогопадіннятатозісміхомузяв на руки свою донечку і лагідно сказав:

- Іди-но до мене, моя Чебурашко!

Письменникздивувався:

- Чебурашка?

- Так! Невжетиніколи не чувцього слова? Коли ми падаємо, то кажемо «чебурахнувся». А моя доня «чебурахається» часто, то виходить, що вона Чебурашка.

ЦілунічЕдуардМиколайович не мігзаснути, його не покидала думка написатиказку про Чебурашку. А через деякий час вона з‘явилась на книжковихполицях і відразу полюбиласьдітям та дорослим. Пізнішенавіть створили мультфільм за цієюказкою.

- До речі, скажіть, будь ласка, а вприроді є такатварина?

- Правильно, ні. Чебурашка повністювигаданий персонаж, і йогоїм‘я є одночасно і йогоназвою. Окрім Чебурашки Успенський написав багатоцікавихтворів, зокрема придумав героївмультфільму «Каникулы в Простоквашино», якийвитеж, напевно, знаєте і любите.

5.Робота над реченням.(Слайд № 10)

Чебурашку придумав ЕдуардУспенський.

- Прочитайте речення.

- Як пишуться слова в реченні?

- Скільки у ньомуслів?

- Якийрозділовий знак стоїтьукінціречення?

- А щеякірозділові знаки можуть бути вкінціречення?

- Зякоїбуквипочинаємописатиречення?

- Запишемо схему речення.

- Назвіть перше слово в реченні.

- Назвітьголосні звуки у першомуслові.

- Визначимонаголос у ньому.

6.Зарядка для очей.(Слайд № №11-16).

8.Робота над текстом.

а)читання тексту вчителем;

б) читання тексту кращимучнем;

в)читання «ланцюжком»;

г)бесіда за прочитаним (слайд № 17).

- Проякуважливу справу розмовлялидрузі?

- НавіщопотрібенБудинокдружби?

- Друзіпотрібнівсімчині?

- Героїказкивідмовляликомусь в пошукудрузів?

- А у вас є друзі?

- Ви вважаєте себе гарнимидрузями?

ІV. Закріпленнявивченого.

1.Колективна робота над задачею.

- Розв‘яжемо задачу.

Для будівництва «Будинкудружби» крокодил Гена приніс 7 цеглин, а Чебурашка -3. Скількивсьогоцеглин принесли друзі?

Аналіззадачі:

- Що нам відомо?

- Якезапитаннязадачі?

- Як визначитикількістьвсіхцеглин?

- Як ми відповімо на запитаннязадачі?

V. Підсумок уроку.

- Чогонавчилися на уроці?

-З яким «математичним секретом» познайомились?

- Якезавданнябулонайцікавішим?

- Як виоцінюєте свою роботу на уроці?

- Ви задоволені результатами своєїроботи?

- Поділітьсясвоїмзадоволенням та успіхами з друзями, з батьками вдома і не забудьте розказатиказку. Дякую за урок.

Оставить комментарий

Комментарии: 0

Вакантні місця для майбутніх першокласників

У Золотобалківській ЗОШ наявні вакантні місця для  здобувачів освіти у 1 класі у кількості 20 місць.

Запрошуємо всіх бажаючих навчатись у 1 класі Золотобалківської ЗОШ І-ІІІст.

Новини

http://www.la-strada.org.ua/

Національна дитяча"гаряча лінія"

Наша школа нагороджена дипломом  серед сільських шкіл у Конкурсі на кращий веб-сайт закладу освіти

Сайт учителя світової літератури

Раєнко В.І.

raenkovita.jimdo.com

Сайт учителя математики

 Кордіс А.О.

matemal.jimdo.com

Адреса:

вул. Шкільна, 13

с. Золота Балка

Нововоронцовський район

Херсонська область.

74214